Ατάκες Νο2…

το (Ε) που βάζουν σε κάτι άθλιες σειρές, σημαίνει επανάληψη ή έλεος?

Γιατί δεν δημιουργούν ένα ψυγείο με διάφανη πόρτα να μην ανοίγουμε κάθε 5 λεπτά να δούμε τι έχει μέσα;

Εσεις με τις μηχανες που φορατε το κρανος στον αγκωνα, ειναι για να προστατευετε το χερι μην σπασει και δεν μπορειτε να τραβηξετε μαλακια ξερω ‘γω;

Πόσες κρέμες αδυνατίσματος πρέπει να φάμε πια για να αδυνατίσουμε;

Εχω παντα δικιο.Αλλα κι αν εχω αδικο…δικαιως το εχω!!!

Η αμήχανη στιγμή που είσαι στον ΟΑΕΔ και βλέπεις ταμπέλα «ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟΥΣ ΜΗ ΕΧΟΝΤΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ» !!!!

Σε έναν παράλληλο σύμπαν είμαι η Μιχαλού και μου χρωστάνε όλοι… 😛

Οταν θα παίξω σε τσοντα θα φροντισω να ξεχνάω συνεχεια τα λόγια μου για να ξαναγυριζουμε τη σκηνη…

Σχολιάστε

