Έξαλος ο Παπαδάκης με αφορμη τις απολύσεις στην ΕΡΤ.

Με αφορμή τις απολύσεις από την ΕΡΤ των συναδέλφων του Κώστα Αρβανίτη και της δημοσιογράφου Μαριλένας Κασίμη ο Γιώργος Παπαδάκης είπε:

«Έχω θητεύσει στην ΕΡΤ ως εργαζόμενος, με δύο απολύσεις από τη ΝΕΤ. Μου τοιχοκολλήθηκε την ημέρα της κηδείας της μητέρας μου, έξω από το σπίτι μου… Χωρίς αποζημίωση»,

«Είναι δημόσια τηλεόραση, όχι κρατική! Θεωρώ ότι η απόφαση ήταν ακραία, υπερβολική και θα ανακληθεί μέσα στη μέρα».

«Θέλω να συμπαρασταθώ στους δύο συναδέλφους μου. Είναι παρέμβαση ωμή στη δημοσιογραφική λειτουργία. Φίλος, αδερφός ο Αιμίλιος, αλλά Αιμίλιε ίσως αντιλαμβάνεσαι διαφορετικά τη δημοσιογραφική δεοντολογία.
Έχει κάνει ένα φοβερό λάθος». είπε χαρακτηριστικά ο παρουσιαστής κατά τη διάρκεια της εκπομπής του «Πρωινό Ant1».

 

πηγη: gossip-tv http://www.gossip-tv.gr/Media/story/223706/giorgos-papadakis-me-apelysan-apo-tin-ert-tin-imera-tis-kideias-tis-manas-moy

Σχολιάστε

